mandag 14. mai 2012

Yrkesrettet fordypning

I denne oppgaven kunne jeg velge hva jeg ville, så jeg valgte og jobbe med Photoshop.
Jeg designet klær og snowboard til et merke, merket heter mustache og er et bilde av en mustache.
Jeg begynte med og finne en kul bart jeg kunne bruke, og så fant jeg et snowboard og gjorde det helt hvitt.

Jeg laget dette brette for og kunne sette på designet jeg ville ha, de svarte prikkene er der bindingene skal stå.

Disse to brettene lagde jeg. Jeg ble veldig fornøyd med de for de er veldig enkle og og jeg tror det er veldig mange som kunne kjørt med sånne.

Etter jeg lagde de skulle jeg lage noen t-shirter.
Jeg begynte med og finne en helt hvit t-shirte slik at jeg kunne designe de.
Så begynte jeg og designe de.

















Jeg tror alle kunne gått i den brune t-shirten for den er enkel og fin, mens den andre er litt mer ¨gutte t-shirte¨.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar