mandag 14. mai 2012

Selvalgt oppgave i produksjon

Først satt jeg på skolen og tenkte på hva jeg skulle lage, og spekulerte masse på det.
Etter en stund fant jeg ut at jeg kunne lage en lue, så jeg dro på stoffjørnet og kjøpte stoff. Jeg ville ha bra stoff som kunne vært godt og ha som lue, så det ble i underkant av 200 kr.
Først prøvde jeg og lage en lue av en pledd bare for og prøve og lage en.


Sånn ble den første luen, dette er en utprøvnings lue så den ble ikke så veldig bra, men jeg måtte prøve å lage en for og finne ut hvordan det var og sy en lue.

Etter den luen så fant jeg ut hva som var feil og rettet det opp sånn at jeg kunne lage den andre luen.


Den luen ble mye bedre, men jeg kunne gjort den litt strammere, men ellers er den bra.


Jeg hentet oppskriften fra: http://kokalal.blogspot.com/2009/10/att-sy-en-mossa.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar