mandag 14. mai 2012

Blomsterdekor!

I dette innlegget skal jeg fortelle om hva jeg gjorde når vi hadde blomsterdekor på skolen.

Vi gikk ut i naturen for og finne greiner og mose vi kunne bruke, jeg hentet noen greiner og steiner som jeg brukte.
Jeg fikk litt mose av læreren som jeg kunne ha oppi.



Jeg begynte med og lage en runding, for nesten alt begynner med en runding.
Etter det satt jeg bare og tenkte hva jeg kunne gjøre videre, så prøvde jeg og sette noen kvister under sånn at det ble en kurv.
Så fant jeg ut av jeg kunne lage en kurv som passer til alle årstider, det kommer bare an på hva du legger oppi, også limte jeg på noen steiner rundt for og få en kontrast på varmt og kaldt.
Jeg lærte hvordan man lager ting i natur produkter og at det koster bare noen få kroner å lage det men man kan tjene ganske mye på det.


Dette ble slutt resultatet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar