onsdag 10. april 2013

4 April!

4 april var jeg på jobb igjen. Jeg kom litt sent på jobben siden bussen var litt treg, men det gikk fint siden det var ikke så mange kunder innom så tidlig på dagen. Jeg spurte om jeg kunne få spise før jeg begynte og brette klærne rundt i butikken og bare ryddet litt smått.


Etter jeg hadde gjort det skulle jeg ta ned noen capser som hengte på en vegg for og henge de på hyllen der alle capsene er. Også fikk jeg i oppgave og finne ut hva vi skulle ha der siden det ble så tomt på veggen. Jeg valgte og henge opp t-skjorter og capser som passet til hverandre som var fra samme merke.




Det var en veldig artig oppgave, siden jeg måtte tenke veldig på hva som skulle henge der og hvordan det skulle henge. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og jeg har sett at det enda henger der. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar