torsdag 21. mars 2013

14. Mars!

Torsdag 14. mars begynte jeg dagen helt rolig med og spise lunsj og bare få slappe av litt før jeg skulle begynne og jobbe. Jeg fikk beskjed at jeg og en annen skulle ta veggen med sko på, og ommøblere hele veggen.

Denne veggen skulle vi ta og rydde opp i. Men når vi skulle begynne fikk vi inn 2-3 esker med mange capser, så vi fikk ikke tid til og ta skoene. Vi begynte å åpne for å se hvilke capser vi hadde fått inn, og for å se om vi hadde fått alle vi skulle ha. Etter det måtte jeg ta alle capsene å sette pris på dem og sette alarmer på de. 


På dette bilde ser du hvordan alarmen er festet på alle capsene. For og feste en slik alarm, er det først en liten side med en ¨nål¨ som mann stikker igjennom der den skal sitt, så fester du bare på selve alarmen.


Dette er alle capsene jeg gjorde det på. Når jeg hadde gjort det var det veldig liten tid igjen før jeg måtte dra, så det ble veldig mye stress for og bli ferdig, så jeg glemte helt av og ta bilde av veggene der capsene henger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar