onsdag 24. april 2013

18. April

Jeg var ikke på jobb sist uke siden jeg har fått beinhinnebetennelse i begge leggene, og idag måtte jeg ta det rolig og ikke gjør så mye. Jeg brettet litt klær og ryddet litt i butikken, slik at det skulle se fint ut. 


Etter en liten stund fant jeg ut at jeg kunne lage en liten utstilling i ¨jente hjørne¨. Jeg begynte med og finne de klærne jeg ville legge fram i hyllene og testet ut hva som passet ilag. Hyllene var helt tomme til og begynne med.


Jeg valgte og sette skoene på enes siden å legge noe klær på andre siden. Skoene jeg satt på siden skulle passe til de klærne som ligger i hyllene på siden. Det var ikke så veldig mye og velge mellom, siden vi ikke har fått inn så mye jente klær, så utvalget var minimalt. Jeg synes utstillingen ble helt grei, utenom den øverste hyllen, siden den virker så tom. Men ellers var den bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar