onsdag 6. mars 2013

28. Februar

Torsdag 28. februar var jeg på jobb igjen. Jeg kom på jobben 5 minutter før jeg begynte så jeg skulle rekke og gå på butikken og kjøpe mat først. Da jeg kom på jobben spiste jeg maten og tok det rolig siden jeg hadde veldig vondt i hode. Det var heldigvis ikke så mye å gjøre hele den dagen, så jeg gikk bare rundt å brettet litt klær og hjalp kunder som kom innom. Jeg håper at vi får inn noen pakker eller det er masse og gjøre på neste Torsdag, sånn at jeg har masse å gjøre og at tiden ikke går så sakte. Jeg tok ikke noen bilder denne gangen siden jeg bare brettet litt klær og jeg kan ikke ta bilde av kundene. Men neste innlegg skal det komme bilder og forhåpentligvis har jeg fått gjort masse.

1 kommentar:

  1. Hei Michael,

    på rolige dager som dette er det fint om du kan ta bilder av butikken - også til og med utenifra/ fra senterinngangen og prøve å beskrive inntrykket man f.eks får av butikken når man går forbi. Hva trekker kunder? Er det noen virkemidler som blir brukt i vinduene etc? Her trengs noe faglig! Ellers har jeg mindre å vurdere ut i fra.

    SvarSlett