torsdag 13. september 2012

Meg selv!

Heihei! Michael her.
Jeg er en gutt på 16, snart 17 år, og går på Bodin Vidregående skole, interiør og utstillingsdesign.
Jeg valgte Design og Håndverk på første året for jeg skal designe ski og snowboard når jeg blir større. Grunnen til at jeg går interiør og utstillingsdesign er at jeg skal gå tre år med skole sånn at jeg får studiekompetanse. Også er utstillingsdesign veldig bra hvis jeg skal ta bilder eller sette ut noen av produktene jeg kommer til å lage.

Faget PFO er prosjekt i fordypning. I dette faget blir vi sottet ut i bedrifter for og få vite hvordan det er å jobbe med foreksempel utstillingsdesign.
Ifjor så gjorde vi egentlig akkurat det samme som vi gjør nå, vi ble sottet ut i forskjellige bedrifter og skulle finne ut hvilke kompetansemål som passet til jobben vår.

Jeg tror jeg kan bidra med og stille ut ting i vinduene og sette opp mannekenger og lage forskjellige utstillinger i butikken.
Jeg kan også bidra med og hjelpe kunder og rydde i klærne.
Når jeg er ute i en bedrift er det viktig og framstille som en god forbilde, være hyggelig og utadvent, imøtekommende.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar