torsdag 20. september 2012

Første dag på jobb!

Første dagen på jobben kom jeg på jobb kl. 11.55. Jeg begynte med og ta alle sko eskene som var tomme å skulle gjøre de flate og kaste de, etter jeg hadde fylt tre handle vogner begynte jeg bare å rydde litt i butikken og jobbe helt vanlig.
Etter en liten stund fikk jeg beskjed om at jeg skulle ordne veggen der alle skoene er, og sette de opp akkurat som jeg ville.
Jeg sto og tenkte en god stund om hvordan jeg kunne sette de opp, så kom jeg på at jeg kunne ha tyngden nederst, så jeg begynte og sette de mørkeste skoene jeg fant på nederste hylle og jobbe meg oppover med lysere og lysere sko.
Etter det fikk jeg beskjed om at jeg skulle fylle et åpen rom mellom to hyller med sko esker.
Da jeg var ferdig med det, jobbet jeg bare vanlig i butikken til jeg var ferdig.


Slik ble det med sko eskene, men sko hyllen glemte jeg dessverre og ta bilde av.

1 kommentar:

  1. HUSK!!! du MÅ dokumentere det du gjør med bilder såvel som tekst - ellers har jeg ingenting å vurdere ut ifra.

    Torun

    SvarSlett