torsdag 30. august 2012

Meg selv!

                                            Moodboard

Vi lagde et moodboard om hva vi liker og vårres stil.
Det var fem kategorier vi måtte ha, de var:
Profilering
Interiør
Produkt
Mote
Arkitektur

Bilde til venstre øverst valgte jeg for jeg liker og stå på ski og liker den stilen når jeg er på en ski plass.
Får en lite feeling av hytte livet av det.

Badet nede til venstre valgte jeg for jeg syntes det var fint, det er enkelt og stort.

Husene jeg valgte, tok jeg for jeg syntes de var veldig kule.
Det ene huset ser ut som det skal blåse bort og det andre er et piano og en gitar.
Det siste huset syntes jeg var et veldig fint familie hus, fin design og veldig åpent.

Klærne jeg valgte, tok jeg for det er sånn stilen min er, noen sier det er ''gangster stil'', men jeg sier det er jibber stil. (twintip stil)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar