onsdag 3. oktober 2012

3. Dag

Sist torsdag var jeg på praksis på Ztorm igjen, og når jeg kom dit var det noen fra et vaskefirma som skulle vaske hele lokalet, siden det har vært røykskader. Vi la alle klærne og skoene fra veggene og hyllene og rundt om i butikken samlet på et bord midt i butikken for å fjerne alarmer.

Dette bildet viser alle klærne jeg fjernet alarmer på, brettet sammen og la i esker 

Etter vi hadde ryddet alt som var inne i butikken bort slik at vaskerne kunne gjøre butikken ren, fikk jeg beskjed om og fjerne alle alarmene og legge alle klærne i esker. Alle klærne og skoene blir sendt bort til et veldedig formål. Jeg sto i 2-3 timer og fjernet alarmene og la de i esker. Etter jeg var ferdig  med dette var det ikke noe mer og gjøre og da fikk jeg gå.

1 kommentar:

  1. Flott arbeid Michael, fine tekster og gode/fyldige setninger, stå på!

    SvarSlett